Повернення товару
Повернення товару відбувається згідно з чинним законодавством України
Повернення товарів належної якості, які не входять до переліку товарів, що не підлягають поверненню, можливо протягом 14 днів з дати покупки. Повернення невикористаних під час монтажу цілих упаковок паркетної дошки (якщо вона не входить до переліку товарів, що не підлягають поверненню), вінілу, ламінату можливо за попереднім узгодженням з менеджером в термін до 45 днів з дати покупки.
Адреса магазину для повернення товару: Київ, вул. Глибочицька, 13
Повернення товару можливо:
- в нерозпакованій оригінальній заводській упаковці;
- якщо збережено цілісність та товарний вигляд упаковки;
- якщо немає пошкоджень на товарі, що відвантажується без пакування.
Повернення товарів належної якості здійснюється після письмої заяви на ім'я продавця про необхідність повернення, з зазначенням причини повернення, точної кількості та асортименту товару, паспортних даних покупця та банківських реквізитів для повернення коштів.
Повернення товару здійснюється за адресою складу постачальника, вказаною нашим менеджером. Повернення товару на адресу магазину можливе за попередньою домовленістю.
Транспортні витрати, що виникають під час повернення товару належної якості, сплачує замовник.
Повернення грошових коштів за такий товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту повернення товару на склад шляхом перерахування на банківський рахунок покупця.
Не підлягають обміну (поверненню) товари, виготовлені за індивідуальним замовленням покупця, нарізані або розкроєні в розмір, замовлений покупцем, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", а саме:
пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
Повернення товарів неналежної якості здійснюється після складання Акту дефектації. Акт дефектації складається в присутності продавця або його представника.
Повернення товарів неналежної якості здійснюється після письмої заяви на ім'я продавця про необхідність повернення, з зазначенням причини повернення, точної кількості та асортименту товару, паспортних даних покупця та банківських реквізитів для повернення коштів. Повернення товару неналежної якості на адресу магазину не здійснюється.
Транспортні витрати, що виникають під час повернення товару неналежної якості, сплачує продавець.